Red of Tooth and Claw

Hejsan, sämste chilibloggaren någonsin här igen!

Eller ja, har ju inte hänt så förskräckligt mycket, som vanligt. Men ibland är det ju kul att visa hur chilisarna mår. Jag vet att jag jämt säger att jag ska skärpa mig, men .. ja, ska inte lova något, utan här är några bilder.

Blur christmas har bytt färg från blå till röd nu.

Antar att det nog betyder att frukten är redo att ätas nu.. Men vi väntar nog ett tag till.
Såhär stora är de båda två (blev inte fler än två stycken).

Inte stora alls, alltså.

Nästan alla chilisarna på Cayenne Long Slimsen har blivit röda, såhär snygga ser de ut:

Alla ser väl ungefär likadana ut, så känns onödigt att visa många olika bilder på ungefär samma sak.

Blondie har också börjat få frukt! De ser nästan genomskinliga ut just nu, spännande!


Sen var det inte så mycket mer att visa..
Tomaterna vägrar blomma, så kanske inte blir några tomater för oss i år.

Kommentarer
Postat av: Martin Lundberg

Trevlig blogg! Den här kommer jag att följa framöver :)

2013-08-14 @ 13:41:13
URL: http://martin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0